מ.פ.א ביטוח פנסיוני ופיננסים שואפים לנהל קשר עם הלקוח לאורך זמן ועל בסיס אמון מלא. אנו מתחייבים להעניק שירות אישי ואיכותי המושתת על הגינות, שקיפות, פשטות, מהירות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות הנותן מענה לצרכי הלקוח ומשפחתו.

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012 ,ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח נותן השירות כדלקמן:

  • הסוכנות תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה ראשוני לכל פנייה, וימסרו תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעברת בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  • ימסרו כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותנו על פי דין הלקוח, ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו, ויביאו לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

אנו מודים לך שבחרת בנו כסוכני הביטוח שלך ,ומיידעים אותך כי אנו פועלים בכל תחומי הביטוח לרבות: ביטוחי בריאות וסיעוד ,ביטוח חיים, פנסיה ומנהלים, ביטוחי אובדן כושר עבודה, ביטוחי משכנתא, מחזור משכנתאות, קרנות השתלמות וקופות גמל, חסכון לילדים, ניהול תיקי השקעות, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד.

נשמח לעמוד לשירותך ולרשותך ולספק כל מידע נוסף שיידרש. ממונה אחראי שירות לקוחות בסוכנות וכתובת אישית לפניות הינה מנכ"ל הסוכנות – טמארוב קובי [email protected].

לקביעת פגישה התקשרו: 054-4551837

מ.פ.א ביטוח פנסיוני ופיננסים שואפים לנהל קשר עם הלקוח לאורך זמן ועל בסיס אמון מלא. אנו מתחייבים להעניק שירות אישי ואיכותי המושתת על הגינות, שקיפות, פשטות, מהירות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות הנותן מענה לצרכי הלקוח ומשפחתו.

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012 ,ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח נותן השירות כדלקמן:

  • הסוכנות תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה ראשוני לכל פנייה, וימסרו תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעברת בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  • ימסרו כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותנו על פי דין הלקוח, ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו, ויביאו לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

אנו מודים לך שבחרת בנו כסוכני הביטוח שלך ,ומיידעים אותך כי אנו פועלים בכל תחומי הביטוח לרבות: ביטוחי בריאות וסיעוד ,ביטוח חיים, פנסיה ומנהלים, ביטוחי אובדן כושר עבודה, ביטוחי משכנתא, מחזור משכנתאות, קרנות השתלמות וקופות גמל, חסכון לילדים, ניהול תיקי השקעות, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד.

נשמח לעמוד לשירותך ולרשותך ולספק כל מידע נוסף שיידרש.

ממונה אחראי שירות לקוחות בסוכנות וכתובת אישית לפניות הינה מנכ"ל הסוכנות – טמארוב קובי [email protected].

 

זקוקים למידע בנוגע לביטוחים, פנסיות, או יעוץ לגבי פרישה?

השאירו פרטים בטופס הבא, ואנו נשוב אליכם בהקדם.